Jumaat, 11 April 2014

Royal Detox Platinum


Royal Detox Platinum diperkaya dengan ramuan semulajadi seperti daun Senna, buah pic dan gelenggang yang mampu menyingkir toksin di dalam tubuh sekaligus membantu mengurangkan berat badan yang berlebihan serta menyerlahkan keanggunan wajah anda.
Kandungan: 20 uncang.

HARGA: RM135.00 FREE POSTAGE

Khasiat Royal Detox Platinum

  • Membantu menyingkirkan toksin dari tubuh badan
  • Membantu memelihara kecantikan dan kesihatan kulit
  • Membekalkan tenaga kepada tubuh badan
  • Melancarkan sistem pencernaan dan penghadaman
  • Membantu mengurangkan berat badan berlebihan
 

Kandungan Royal Detox Platinum

Pic: Buah pic tinggi kandungan antioksidan yang berupaya melindungi sel kulit dan tubuh daripada kerosakan selain membantu melambatkan proses penuaan. Selain itu, buah pic turut kaya dengan sumber Vitamin A, C, E dan K serta potassium, fosforus, zink, kalsium dan magnesium. Nutrien-nutrien tersebut terbukti berupaya memelihara kesihatan kulit, menggalakkan pertumbuhan tisu kulit, menyahtoksin, serta membantu menentang serangan kanser.
Daun Senna (Cassia Angustifolia): Selain membantu melancarkan sistem pencernaan dan penghadaman, daun Senna juga berupaya mengatasi masalah kulit serta menggalakkan pertumbuhan semula sel tubuh.
Gelenggang (Cassia Alata): Gelenggang merupakan sejenis tumbuhan renek yang berupaya mengatasi masalah kulit seperti kegatalan dan eczema di samping membantu mengurangkan tahap kolestrol darah serta melancarkan sistem penghadaman dan pencernaan.
Maltodextrin: Sebatian yang dihasilkan daripada kanji ini terdiri daripada molekul glukosa yang berupaya membantu membekalkan karbohidrat dan tenaga kepada tubuh bahan dan menstabilkan tahap gula dalam darah sekaligus membantu mengurangkan risiko penyakit diabetes.
Gula Kastor: Selain menambahkan lagi rasa manis dalam minuman, gula mempunyai kandungan kalori yang tinggi yang berperanan untuk meningkatkan tenaga tubuh. Asid Glycolic yang terkandung dalam gula pula membantu mengekalkan kesihatan dan kulit wajah.

Cara Penggunaan Royal Detox Platinum

  1. Bancuh 1 uncang Royal Detox Platinum bersama 200 ml air kosong
  2. Kacau hingga larut atau goncang bersama shaker dan minum dengan segera
  3. Minum setiap malam sebelum tidur
  4. Digalakkan mengambil Royal Slim Lishuo Magic untuk hasil yang ketara.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan