Sabtu, 28 Disember 2013

Ratu Perawan


Sabun Mirifica Susu Beras Plus Collagen


HARGA : RM15.00  RM 12.00


Dilengkapi dengan khasiat kolagen marin dan Pueraria Mirifica yang tinggi khasiatnya, Sabun Mirifica Susu beras Plus Collagen diformulasi untuk memelihara kesihatan dan kejelitaan kulit tubuh anda. Penggunaan yang kerap akan mengotakan impian anda untuk memiliki kulit yang lebih halus, muda, cerah dan terlindung daripada sinaran ultraungu.

Jamu Rapat Plus


HARGA : RM37.00  RM30.OO

Menghimpunkan herba tradisional seperti Manjakani, Kacip Fatimah dan Lada Hitam yang terbukti khasiatnya untuk mengatasi pelbagai masalah kesihatan, Jamu Rapat Plus membantu kaum wanita meningkatkan tahap kesihatan. Ia mampu mengatasi masalah keputihan dan senggugut selain melancarkan kitaran haid serta melancarkan sistem penghadaman dan pencernaan.


Minyak Kelapa Dara


HARGA : RM45.OO   RM37.00

Diformulasikan dengan 100% minyak kelapa dara yang terbukti mempunyai pelbagai khasiat untuk tubuh badan manusia, Minyak Kelapa Dara dari Ratu Perawan boleh diminum dan disapu pada kulit kesihatan luaran dan dalaman. Ia berkesan untuk menyihatkan kulit serta mencegah daripada virus dan bakteria yang membawa penyakit.

Minyak Kelapa Dara Softgel


HARGA : RM39.00   RM30.00

Minyak Kelapa Dara Softgel menghimpunkan minyak kelapa dara dan gelatin dari sumber yang Halal terbukti mempunyai pelbagai khasiat seperti menyihatkan kulit, mencegah daripada penyakit, mengawal kandungan kolestrol dan tekanan darah serta mencegah penuaan. Penggunaan yang berterusan akan membantu anda meningkatkan tahap kesihatan luaran dan dalaman. 

Teh Langsina


HARGA : RM20.00 RM16.00

Teh Langsina mengandungi herba yang terpilih dan berkhasiat untuk tubuh badan seperti Garcinia Cambogia, Habbatussauda dan Bawang Putih yang akan membantu anda memiliki tubuh yang lebih langsing, di samping mengawal tahap kolestrol serta meningkatkan tahap tenaga, stamina dan metabolisme. Hasilnya, tubuh anda akan menjadi lebih ramping, segar dan bertenaga.

Kopi Mirifica Plus Collagen


HARGA : RM20.00 RM16.00

Kopi Mirifica Plus Collagen diformulasikan khusus untuk wanita yang mementingkan kesihatan dalaman dan luaran. Mengandungi kolagen dan ekstrak Pueraria Mirifica yang bermutu tinggi dan terpilih amat sesuai bagi mengembalikan keremajaan wanita serta mencantikkan dan menganjalkan bahagian payudara dan pinggul. 

Collagen Ratu Perawan

Collagen Ratu Perawan dengan Extra Collagen di formulasikan khas daripada herba-herba terpilih dan kolagen laut terbaik khusus untuk khusus untuk wanita yang mementingkan aspek dalaman dan luaran. Collagen terdapat dalam 3 perisa:
  1. Cappucino Collagen
  2. Cocoa Collagen
  3. Soy Collagen




HARGA : RM20.00 RM16.00




Diet Fiber Drink

HARGA : RM36.00 RM28.00

Diet Fiber Drink Ratu Perawan memberi kesan berganda bagi yang mahu kekal ramping dan menawan sepanjang masa. Ratu perawan Diet Fiber Drink diadun dari pelbagai jenis serat semulajadi iaitu wheat fiber, oat fiber, green apple fiber, psyllium husk, senna leaf dan ekstrak strawberry.

Jus Ratu Perawan


HARGA : RM35.00 RM27.00


Jus Ratu Perawan Collagen plus & Glutathione Ratu Perawan dirumus khas daripada herba-herba terpilih dan collagen gred tinggi bagi memastikan kualiti produk lebih terjamin. Selain itu Jus Ratu Perawan dapat mengembalikan keremajaan anda dan memberi keceriaan dan kebahagiaan dalam rumahtangga anda.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan