Sabtu, 28 Disember 2013

Ailin

Trial Set Ailin

HARGA : RM60.00 RM50.00

Set mini ini mengandungi Papaya Cleanser dan krim Night Treatment yang menghimpunkan tumbuhan yang mempunyai khasiat seperti Betik, Sireh, bunga Camomile Avokado dan Saffron yang terbukti mampu meningkatkan kesihatan dan kejelitaan kulit wajah. Kulit anda akan tampil lebih cerah, muda dan berseri tanpa masalah jerawat, jeragat dan lingkaran hitam bawah mata.

Cara Penggunaan:

  1. Cuci muka dengan Papaya Cleanser setiap pagi dan malam
  2. Calit sedikit krim Night Treatment dan sapukan pada wajah dan pangkal leher secara pusingan setiap malam
  3. Gunakan bersama Softly Toner dan Day Perfection daripada Ailin untuk kesan yang lebih ketara.


Set Lengkap Kecil Ailin


HARGA : RM120 RM100


Tampil lebih cerah dan berseri tanpa sebarang cela pada wajah dengan set Essential Beauty yang dilengkapi dengan :                                       
Kandungan:  Papaya Cleanser (50 ml)
                      Softly Toner (50 ml)
                      Day Perfection (10 gm)
                      Night Treatment (10 gm)

Night Treatment


HARGA : RM60.00   RM50.00

Krim Night Treatment mengandungi bunga Artemisia Capillaris, Saffron, serta buah Avokado yang sangat berkesan untuk merawat masalah kulit seperti jerawat, jeragat, lingkaran hitam bawah mata dan kulit yang kusam, selain bertanggungjawab membekalkan nutrisi, mencerah, melembap serta menganjalkan lagi kulit wajah anda agar ia sentiasa segar dan tampak berseri di siang hari.


Softly Toner

HARGA : RM45.00 RM39.00

Softly Toner kaya dengan khasiat yang berpunca dari ramuan-ramuan utamanya timun dan daun pudina yang mampu membantu meningkatkan kesihatan kulit serta kejelitaan wajah anda. Dengan penggunaan yang kerap dan konsisten, ia mampu mengecilkan pori-pori untuk mengurangkan risiko kulit berminyak dan masalah jerawat, selain melembap, menganjal dan meremajakan lagi kulit wajah anda. 

Day Perfection



HARGA : RM60.00 RM50.00



Krim siang Day Perfection yang mengandungi ramuan herba Artemisia Capillaris ini kaya dengan kandungan vitamin C ini yang akan membekalkan nutrisi untuk kulit anda, di samping membantu membebaskan kulit wajah anda daripada masalah jeragat, jerawat, lingkaran di bawah mata serta mencerah dan menyeimbangkan tona kulit wajah anda.

Anti Allergy Cream


HARGA : RM30.00 RM25.00


Usah bimbang pada kulit yang sarat dengan cela kerana kini, Anti Allergy Cream akan membantu anda mengatasi masalah jerawat, alahan, radang kulit serta kulit sensitif. Menggunakan Habbatussauda sebagai ramuan utama, Anti Allergy Cream berupaya mengecut dan menghapuskan jerawat seawal 24 jam.

Facial Cleanser


HARGA : RM45.00 RM39.00

Hapuskan cela pada wajah anda dengan Facial Cleanser yang kaya dengan Vitamin E dan Vitamin A serta mengandungi ekstrak buah Betik dan daun Sireh yang terbukti khasiatnya. Ia mampu membasmi kekotoran, membersih dan mencerahkan kulit wajah anda. Dengan penggunaan yang kerap, wajah anda tampil lebih berseri tanpa noda.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan