Sabtu, 15 Mac 2014

Testimoni Bio Mineral (QMG)


Angin Ahmar/Pesakit Stroke:

Saya telah mengguna produk Bio Quantum Mineral selama kira-kira 17 hari. Setelah 4 tahun menderita di kerusi roda, kini saya telah mulai belajar berdiri dan berjalan menggunakan tongkat sahaja. Saya terus mengguna produk ini dan berharap akan mendapat kemajuan yang segera dan dapat berjalan seperti sediakala. Hubungi beliau untuk kepastian: 012-358-6686.

Kencing Manis

Setelah lebih 10 tahun isteri saya mengidap kencing manis, tugas saya menjaganya semakin berat setiap hari, terutamanya kebelakangan ini, keadaannya semakin serius, pergerakannya terhad dan terpaksa dipapah untuk ke bilik air. Mujurlah, rakan saya memberikan Bio Quantum Mineral untuk dicuba. Dengan hanya 1 botol sahaja, isteri saya sudah beransur pulih dan sudah boleh bangkit sendiri dan berjalan seperti biasa. Produk ini luarbiasa. Hamzah bin Ahmad, Kuala Kubu Bharu, Selangor

Mati pucuk selama 6 tahun
kencing manis yang teruk (bacaan 23)
sakit pinggang dan belakang yang teruk
sakit usus dan dalam perut
batuk yang teruk
sakit saraf seluruh badan

Setelah 5 hari mengambil Bio Quantum Mineral, alat sulit kembali normal. Kencing manis turun (bacaan 13). Selepas SEMINGGU meminum Bio Quantum Mineral, kesemua masalah tersebut sudah tiada. Kini kencing manis (bacaan . Isteri saya cukup gembira & bahagia. Mohd. Jan bin Hasbullah (56 tahun) dari Felda Purun, Triang, Pahang.

PARU-PARU/resdung yang teruk dan alergi makanan laut
sakit belakang
sakit kepala dan migrain
cepat berasa letih dan tidak bermaya
sakit saraf
jerawat dan kulit kering
tekanan darah rendah
keguguran rambut

Saya mengamalkan hanya 1 produk iaitu Bio Quantum Mineral. Selepas kira-kira 2 minggu mengamalkannya, semua masalah saya sudah beransur pulih selepas 7 hari. Kini saya terus mengamalkan Bio Quantum Mineral. Saya rasa cergas dan BERTENAGA.Kini saya boleh makan makanan laut seperti orang lain. Izuddin bin Haris, Masjid Tanah, Melaka.

KEMBALI SEPERTI USIA MUDA & BERTENAGA

Bio Quantum Minera menjadikan saya rasa lebih lagi cantik dan menarik. Mereka kata saya kelihatan 10 lebih muda dari umur sebenar. Saya hanya mengamalkan 2 sachet Bio Quantum Minerasetiap hari. Kulit saya bertambah licin dan berseri. Produk ini menegang dan menganjalkan payudara dan punggung, menegangkan kulit wajah, meningkatkan kecergasan, tenaga dan rangsangan naluri. Asmah bt Halim (Kapar, Klang) 44 tahun.

SAKIT JANTUNG & KENCING MANIS

Telah mengamalkan Bio Quantum Minera dan mengakui produk ini adalah salah satu produk yang amat bagus dan berkesan. Produk ini hanya 1 dan Nombor 1 di dunia. Tidak boleh ditiru. Saya juga telah memperkenalkan produk ini kepada ramai orang yang mengalami pelbagai masalah penyakit. Kini ramai yang berpuashati dan sihat. Saya telah menjadi mobile stokis untuk mengedar produk Bio Quantum Minera dan berpuashati dengan sambutan orangramai. Kini saya juga menjana pendapatan kedua setiap minggu, sambil mengamalkan produk ini tanpa perlu keluar duit poket lagi (FREE). Hussin bin Ibrahim, Rawang, Selangor

LELAKI SEJATI/Migrain/Lutut/Pinggang/Saraf

Bio Quantum Minera mengembalikan semangat lelaki sejati saya. Menjadikan saya lelaki yang lebih bertenaga dan mengembalikan kebahagian rumahtangga, walaupun sudah berusia lebih 60 tahun. Saya dan orang rumah saya sama-sama mengamalkan produk ini 2 sachet setiap hari. Alhamdulillah, susah nak cerita di sini kebaikannya. Anda cubalah sendiri.Memang hebat!!!. Isteri dan saya sendirikembali bertenaga, badan saya telah pulih daripada masalah sakit saraf akibat kemalangan jalanraya semasa muda dulu. Migrain saya sembuh, sakit lutut dan sakit pinggang saya pun sudah pulih. Zainuddin bin Ismail, Cheras, Selangor

Migrin, gastrik, resdung, asma, mudah letih (tidak bermaya) dan badan berbau.

Selepas mengambil Bio Quantum Mineral setiap hari, selama 3 hari sahaja, migrain, asma, resdung beransur pulih. Keletihan dah tiada,hari-hari saya bersemangat dan bertenaga. Gastrik beransur pulih dan bau badan dah tiada, kulit menjadi lembut dan licin. Isteri saya mengambil 1 sachet setiap hari, mengaku dia tidak lagi letih dan sentiasa bertenaga dan bersemangat. Hubungan rumahtangga makin intim. Anak saya juga tidak berkecuali mengambil produk ini. Dia semakin cergas dan cerdas. Dia juga susah selsema dan demam. Dia tidur malam dengan lena. Kini kami telah menjada mobile stokis supaya kami boleh perkenalkan produk-produk ini kepada orang ramai. Setiap mingu saya menerima pendapatan dari syarikat. Terima Kasih Vivachae. Sudin bin Mohd Ali, Kuala Terengganu, Terengganu

TESTIMONI-TESTIMONI LAIN-LAIN SELEPAS MENGAMALKAN Bio Quantum Mineral:

* Setelah 7 tahun mati pucuk, kembali normal. Mr. Bala Kuantan 70 tahun.

*Masalah prostat yang teruk, kecut dan pulih. Mr. Siva Kuantan 63 tahun.

*Sakit pinggang dan batu karang pulih. Abang Long Pekan 47 tahun.

*Tekanan darah tinggi 180 turun 130 dan seterusnya normal. En.Affandi Kuantan 42 tahun.

*Kencing berdarah,masalah buah pinggang pulih. Cik Ila Kuantan 18 tahun.

*Muka berjeragat hitam, masalah usus dan toksin pulih. En.Bhakhira Rompin 41 tahun.

*Masalah prostat dan kencing dedas selama lima tahun pulih. En. Rosli Kuantan 50 tahun.

*Di sebabkan darah tinggi dan kolestrol yang teruk, menyebabkan strok sebelah kiri kurang berfungsi, kini beransur pulih. Mr. Kent Kee Kuantan 35 tahun.

*Mengalami masalah sakit sakit badan, sakit pinggang dan mudah letih disebabkan kerja berat. kini rasa seperti umur 30 tahun bersemangat dan bertenaga. M.Rama Kuantan 55 tahun.

*Masalah selalu letih dan tidak bermaya kini bersemangat dan bertenaga. En.Azman Kuantan 40 tahun.

*Menjalani pembedahan ketika bersalin, luka bedah tak sembuh, bernanah, sukar berjalan. Selepas minum 10 sachet Bio Quantum Mineral, luka bernanah kering 100% berjalan macam biasa. Halimahton Saadiah bt Arif, Dungun, Terengganu.

*Ketumbuhan dalam perut sebesar penumbuk sembuh sepenuhnya setelah megambil Bio Quantum Mineral - (Kuantan) 52 tahun.

*Pendarahan dalam kepala,saraf mata bermasalah, lupa ingatan, patah bahu kiri di sebabkan kemalangan yang teruk (Selayang, Selangor) 52 tahun

*Ketumbuhan di pangkal rahim sebesar ibu jari sembuh selepas mengambil 1 botol Bio Quantum Mineral (Kuantan, Pahang) 49 tahun.

*Masalah jerawat sudah berkurangan, berat badan turun 2 kg, kulit semakin lembut dan kurang kedutan
dan rumah tangga semakin bahagia, penyakit migrain sembuh (Mersing, Johor) 38 tahun.

*Kanser payu dara tahap 3 sembuh sepenuhnya selepas mengambil 5 botol Bio Quantum Mineral. (Jasin, Melaka) 55 tahun

*Masalah jerawat dan resdung yang teruk telah kembali sembuh sepenuhnya selepas 3 hari mengambil Bio Quantum Mineral. (Rawang, Selangor) Mohd Alif Mohamad

*Masalah jerawat dan panau di muka dan badan, pulih sepenuhnya selepas mengambil Bio Quantum Mineral. Hong (Bukit Katil, Melaka) 21 tahun

*Masalah jerawat dan kudis ditangan disebabkan bekerja di ladang buah salak sembuh sepenuhnya selepas 7 hari mengambil Bio Quantum Mineral. En.Mariam (Batang Kali, Selangor ) 21 tahun

*Masalah jerawat bernanah beransur pulih selepas mengambil IBio Quantum Mineral. En.Ridhuan b Halim (Guru, Kedah) 23 tahun







Tiada ulasan:

Catat Ulasan