Rabu, 1 Januari 2014

Giveaway Dari Cun De'heart

Berita baik untuk tahun baru 2014 nie, saya giveaway kepada semua pengunjung/follower blog Cun De'heart dan juga fanpage Cun De'heart.Ini sebagai tanda terima kasih saya kepada anda yang telah banyak menyokong Cun De'heart.



Mudah je nak menyertai,tak perlu beli apa-apa produk,tak perlu sertai slogan bagai.Apa yang anda perlu tahu HADIAH MISTERI  BERNILAI RM50 MENANTI ANDA!!!!..

Ianya khas untuk semua pengunjung-pengunjung/followers blog Cun De'heart dan juga kepada mereka yang KLIK LIKE fanpage   Cun De'heart
Macamane nak Join????

Jika anda ada Facebook
  1. Add saya sebagai "friend" anda.FB saya Noor Mazliza
  2. Kemudian,klik button "SHARE" gambar di atas dan tulis "Saya ingin special giveaway dari Cun De'heart (gambar diatas saya upload di status FB saya).Itu saja.
Jika anda seorang Blogger
  1. Upload gambar giveaway ni kat blog anda dengan tajuk entry "giveaway dari blog Cun De'heart"  tu je TAPI link balik  gambar tu ok.
  2. Tinggalkan komen dientry ini untuk kami membuat kunjungan balas ke blog anda.
Tarikh Tutup 31.1.2014
Cabutan akan dibuat pada :06.02.2014
Jom Sertai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan